This is Mika

13.04.2012 09:18 2min luku 31

Saunalahti osaa! - Osaa mokata!

Terve!

Taas tuli harmaita hiuksia päähän nipullinen, kun menin vaihtamaan laajakaistanopeuttani ja siirryin Elisalta Saunalahdelle. Lähdetään siitä. että tällä hetkellä minun pitäisi surffailla kymppimegaisella yhteydellä, mutta olenkin tyttöystävän läppärillä nettitikun kanssa näpyttelemässä noin puolitoistametrinen banaani otsassa! 😀 Fuckin fuck!

Eilen olisi pitänyt lähteä käyntiin uusi nopeus uudella laajakaistalla, mutta eipä lähtenyt. Soitin sitten tänään aamulla saunalahden asiakaspalveluun josta minut yhdistettiin ”asiantuntijalle” Noin puolen tunnin odottelun jälkeen pääsin puheyhteyteen ”asiantuntijan” kanssa, joka totesi ykskantaan, että:

  • Näyttää nyt siltä, että sinun provisioinnit(?) eivät ole menneet läpi.
  • Tarkoittaa mitä?
  • Eli se uusi mac-osoite uudessa modeemissa ei ole aktiivinen.
  • Joka tarkoittaa sitten mitä?
  • Sitä, että laitan nyt vikailmoituksen eteenpäin.
  • Okei, eli milloin mä saan mun netin käyttöön?
  • Noh, siinä menee yleensä pari päivää.
  • WOOOOT??!! Sanoitko pari päivää?
  • Kyllä
  • Mun netin piti olla toiminnassa EILEN!
  • Joo, valitettavasti näin on nyt päässyt käymään. Provisiointi sitä ja tätä blaa blaa blaa…
  • VOI VITTU SAATANA! (kiroili Mika pään sisällä)
  • Nyt kun on perjantai, niin menee pitkälle ensi viikkoon, niinkö?
  • Siihen en voi sanoa mitään.
  • No sano nyt ihan rehellisesti että menee ensi viikkoon.
  • En voi sanoa mitään, mutta kyllä tässä useampi päivä menee.
  • Miten tämä on mahdollista, että mulle aina käy näin? Ettekö te osaa hoitaa hommianne siellä?
  • Tässä on nyt jokin vika käynnissä.
  • Joo joo, sano suoraan, että joku on unohtanut tehdä jotain, eli inhimillinen virhe tapahtunut!
  • Ei kyllä tässä on jokin tekninen vika tapahtunut, kun ei provisioinnit ole tulleet perille.
  • joopa joo. [syviä huokauksia]
  • Sähän voit käyttää sitä nettitikkua! (ehdottaa asiantutija)
  • En mä rupee mitään tikkuja käyttää, mä maksan mun kaapelimodeemista ja mä haluun mun kaapelimodeemin toimintaan.
  • Joo, mutta nyt siihen menee se pari päivää.
  • Eli menee pitkälle ensi viikkoon, niinkö?
  • Muuta en voi nyt tehdä kuin laittaa vikailmoitusta eteenpäin.
  • No et voi, et. Näinkö teillä kohdellaan uusia asiakkaita?
  • No tämä on valitettavaa, kun provisiointi… blaah blaah blaah.
  • Okei, soittelen sitten ensi viikolla uudestaan kun se netti ei silloin kaan vielä toimi, mutta sinä nyt et varmaankaan ole siellä vastaamassa.
  • Juu, en ole. 🙂
  • Hei
  • Hei

Nyt mä sitten käytän tätä fakin nettitikkua, kun ei mulla ole vaihtoehtoja.

En todellakaan voi suositella saunalahtea, tai sitten jos olette siihen vaihtamassa, niin soitelkaa päivää ennen kaistan avaamista sinne ja kyselkää ja vaatikaa tietoa, että kaikki mahdolliset mac-osoitteet ovat heillä. Tämä on kuin lasta kaitsisi. Firma joka tekee vain ja ainoastaan tätä hommaa, ei osaa tätäkään tehdä. Miten vaikeeta tämä oikein voi olla? Jos saunalahdelle tulee uusia asiakkaita, kuinka moni joutuu tämän saman käymään läpi? Luvataan päivä jolloin netti toimii ja sitten kun se ei toimi niin levitellään käsiä ja sanotaan että me korjataan asia sit ku ehditään! Ihan törkeen hienoo palvelua! Go saunalahti go!

Pientä ironiaa on käyttöoppaan ensimmäisellä sivulla kun siinä onnitellaan erinomaisesta liittymävalinnasta ja isolla lukee: Ota täysi ilo uudesta liittymästäsi! Hahaa! 😀  Osaa ne ainakin vittuilla!! 😀

 

 

Kommentit (31)

Ladataan kommentteja...
Kommentteja ei voitu ladata. Yritä myöhemmin uudelleen.
{{ comment.author }} #{{ comment.id }} Vastaa

Vastaa

Kaikki kommentit tarkistetaan manuaalisesti ennen julkaisua.
Emme julkaise sähköpostiosoitettasi ulkopuolisille.
Avatar noudetaan sähköpostin perusteella Gravatar-palvelusta.

Luethan täältä kuinka käsittelemme henkilötietojasi.