This is Mika

29.11.2012 05:11 2min luku 29

Big Double Beef!

Moi

Tossa tuli joku aika sitten hyvä vinkki, miten lisäkaloreita saa helposti omaan ruokavalioon. Treenien jälkeen käy mäkkärissä vetämässä kunnon aterian. Näin kuulemma tais Savolainen ja itse Yateskin offilla tehdä? Noh, tuumasta toimeen, eilen kovien jalkatreenien jälkeen hilasin itteni mäggäriin ja tilasin Big Double Beef -aterian laitti kokiksella sekä pari Big Double Beef -hampurilaissta siihen päälle. rontti 18 egee tuli setille hintaa.

Sinä sitten kiskaisin sen aterian heti himaan päästyäni ja puolentoista tunnin päästä menikin jo toinen Big Double Beeffi. Normisti söin muut perussafkat (munakas) ja illalla vielä Star nutritionin yöproteiinit. Setistä jäi vielä tälle aamulle yksi BigDoubleBeeffi, jonka tossa just mussutin ison kahvimukillisen kera. Tulipa kivasti ylimääräisiä kaloreita:

Aika mehukkaat lisäkalorit tossa yhdessä BDB:ssä on 755 kaloria ja makrotkin ovat suhteellisen näppärät. 49g/38g(joista sok. 10g)/45g(joista tyyd rasv. 18g)

Pari tollasta BDB:tä normisafkojen lisäksi niin puolitoista tonnnia lisäkaloreita paukahtaa samoin tein. Esim aamulla ja treenien jälkeen noi vois olla bueno? Mutta tämä siis vain ollessasi sikabulkilla… 😉

Pari sanaa treeneistä.

Tällä viikolla on ollut satasen teema. Toissa päivänä tehtiin rintaa. Penkkiä sotilastyyliin (max malmit: 2x5x130kg) rauhallisesti ja tuntumalla. Päälle vipuvarsivinopenaa. Loppuun rääkättiin ojentajia pushdownilla 100 toistoa. Kiskaisin 50kilolla setit vikaa lukuunottamatta. 15 toistoilla mentiin ja vikassa setissä pudotin 40 kiloon ja sillä pusersin 35 toistoa. Meni muuten oikkarit kivasti pumppiin. Eilen sitten oli satasen kyykyt teemana. 100 kilolla 100 toistoa. Sarjat olivat siis 10x10x100kg. Ekat setit olivatkin ihan helppoja, mutta alaselkä rupesi vihlomaan siinä kahdeksannen sarjan kohdalla. Sisulla mentiin kaikki 10 sarjaa ja tietysti ATG! Nyt täytyy todeta, että on muuten perse kipeä! Jännästi otti tuo perus takakyykky perseeseen ja takareisiin enemmän kuin etureiskoihin? Ehkä juuri syynä tuo, kevyehkö paino ja iso määrä sarjoja?

Tänään pitäis kiskoa vähän selkää, joten mennään sillä satasen teemalla tänäänkin. Eka liike siis sata toistoa ja sarjat niin monta kun se vaatii.

Ei muuta kuin kovia juNppia ja iloista mieltä! Ajakaa varovasti! 😀

Kommentit (29)

Ladataan kommentteja...
Kommentteja ei voitu ladata. Yritä myöhemmin uudelleen.
{{ comment.author }} #{{ comment.id }} Vastaa

Vastaa

Kaikki kommentit tarkistetaan manuaalisesti ennen julkaisua.
Emme julkaise sähköpostiosoitettasi ulkopuolisille.
Avatar noudetaan sähköpostin perusteella Gravatar-palvelusta.

Luethan täältä kuinka käsittelemme henkilötietojasi.