This is Mika

22.10.2013 13:57 1min luku 53

Aamuvuoron rytmit ja ruuat ennen jumppia

Uuh, töistä himaan ja syömään.

Pannu kuumaksi, pekonifileitä 150gemmiä ja 6 kananmunaa siihen kylkeen. Riittävästi roheiinia. Sitten pikku nogoset 30-45min.

Tuntia ennen treeniä ylös ja vielä yksi rahka ja banaani nasssuun. Creakongia 2 mittaa ja Starin BCAA XL kapseleita 4 tsibaletta nielua kohti. Väsätään palkkari, johon roheiinia 40 gemmiä, amino-pro essentialsia 3 mittaa, vajaa 20 gemmiä maltoa ja 2 mittaa creakongia. Treenin ajaksi rakennetaan Octane/creakongi-pommi, johon 2 mittaa creakongia ja 4-6 mittaa octanea.

Aamupäivä ollaan toki syöty hyvin duunissa. On rahkaa pari purkkia, lihaa tai kanaa 200gemmiä ja 100-150g joko riisiä tai pastaa. Aamupalana yleensä 5 kananmunaa ja maitorahka.

Illalla sitten lisää sapuskaa naamaan. Herkkupäivänä haen kiinalaisesta härkää sipulilla.

Tänään salilla täytyy ärsyttää olkapäitä, josko saatais ne vähän kasvamaan. Tsemppiä kaikille ja hyviä treenejä!

proj89_05

Kommentit (53)

Ladataan kommentteja...
Kommentteja ei voitu ladata. Yritä myöhemmin uudelleen.
{{ comment.author }} #{{ comment.id }} Vastaa

Vastaa

Kaikki kommentit tarkistetaan manuaalisesti ennen julkaisua.
Emme julkaise sähköpostiosoitettasi ulkopuolisille.
Avatar noudetaan sähköpostin perusteella Gravatar-palvelusta.

Luethan täältä kuinka käsittelemme henkilötietojasi.